16 september 2022 om 00:01
iBOOD

Regatta Highton Stretch II Softshell Jack

Regatta Highton Stretch II Softshell Jack

Het is niet fijn als de elementen op je afgevuurd worden als je over de Heuvelrug van U’tje banjert, of paden in het Zwarte Woud bedwingt. Voorkom die kou en kies voor deze softshell van Regatta!

Specificaties

Merk: Regatta
Type: Highton Stretch II Softshell Jack

• Warm en ademend
  • Wind- en waterdicht
  • Met capuchon

Kenmerken

• Materiaal: Isotex 10000 stof met Thermoguard isolatie
  • Waterdicht
  • Winddicht
  • Stretch
16 september 2022 om 04:38
otaner Gebruiker
16 september 2022 om 08:30
wbree Gebruiker

Lijkt wel dezelfde. Hebben alleen maar twee maten in de aanbieding en men spreekt over Isotex 1000 ipv 10000. Dat zal wel een type fout wezen.

Beantwoorden

16 september 2022 om 14:26
angenent Gebruiker

https://www.regatta.com/mens-highton-stretch-ii-waterproof-jacket-moonlight-denim-navy/ Het gaat om deze en dus Isotex 1000 en GEEN Thermoguard isolatie dat zit alleen in de padded jacket. De beschrijving is dus een mix van dit jasje en de Highton padded. Kan teleurstellend zijn als het jasje binnenkomt.

Beantwoorden

16 september 2022 om 18:48
otaner Gebruiker

IBOOD spreekt hier wel van Thermoguard.

Hmmm… verwarrend. Jammer dat er niemand van IBOOD zelf reageert om het duidelijk uit te leggen.

Beantwoorden

16 september 2022 om 21:36
Moderator Paul Moderator

De melding werd doorgezet naar iBOOD, maar de specificaties zullen pas na het weekend nader uitgezocht kunnen worden.
Wel kan ik bevestigen dat de link van angenent dezelfde jas betreft met product code RMW357 met achtervoegsel op basis van kleur en maat.

Tevens werd aan iBOOD gevraagd om klanten die de jas hebben aangeschaft, per email te informeren als de getoonde deal informatie niet geheel juist blijkt te zijn.

Meer kan ik er op dit moment helaas niet over zeggen.

Beantwoorden

16 september 2022 om 19:37
richard61 Gebruiker

Ik hoop dat IBood hierop reageert, toch wel belangrijk

Beantwoorden

16 september 2022 om 23:24
eddieke1 Gebruiker

Wil wel voor 00.00 bestellen maar wil eerst een duidelijk antwoord! Grt EvdS

Beantwoorden

16 september 2022 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Dat gaat helaas niet lukken. Zie ook mijn reactie hierboven.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.