26 juni 2022 om 00:00
iBOOD

Tunturi Massage Gun

Tunturi Massage Gun

Voor een goede massage* heb jij niemand meer nodig.

*Zonder happy ending.

Specificaties

Merk: Tunturi
Type: Massage Gun
Garantie: 2 jaar

• Professioneel massage-apparaat
  • Stimuleert de bloedsomloop
  • Bevordert het herstel van de spieren

Kenmerken

• Materiaal: ABS
  • Aantal snelheden: 20
  • Aantal kopstukken: 4
  • Led-touchscreen
  • RPM: 1200 – 3300
  • Accuduur: 5 – 10.5 uur
  • Motor: 20 W, 50 - 60 dB

Afmetingen en gewicht

• Afmeting: L 23 x B 7 x H 24,5 cm
  • Gewicht: 1360 g
26 juni 2022 om 00:20
stanwillia17 Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
jij verwijst naar de Mini uitvoering, terwijl dit de normale uitvoering is

Beantwoorden

26 juni 2022 om 00:31
ruud0181 Gebruiker

Nee hoor, die link die jij stuurt is van de mini massagegun, dezelfde als die hier aangeboden wordt kost bij Bol €89,99.

https://www.bol.com/nl/nl/p/tunturi-massage-gun-incl-opzetstukken-en-koffer-oplaadbaar-massage-apparaat-massage-pistool-zwart/9300000000578572/

Beantwoorden

26 juni 2022 om 08:23
Jerommeke23 Gebruiker

Wel gratis verzenden, terugsturen en fatsoenlijke klantenservice, ook direct verzonden. Met de service van iBood is een korting van minstens 20% pas een goede deal te noemen imo.

Beantwoorden

26 juni 2022 om 11:24
Cedk Gebruiker

dus wacht eens, een product dat duurder is, maar met ‘gratis’ verzending is interessanter voor jou, dan goedkoper bij iBOOD, inclusief verzending? Speciale redenering..

De service van iBOOD is wel goed volgens mijn ervaring..

Beantwoorden

26 juni 2022 om 13:57
ruud0181 Gebruiker

@Cedk: ook ik heb alleen maar positieve ervaringen met de (na)service van Ibood, ik ben al jarenlang klant en ook al koop ik niet veel, over de naservice heb ik niets te klagen. Ik heb oa een keer een airfryer in de garantie met een defect gehad, deze werd keurig omgeruild voor een nieuwe en onlangs nog een koptelefoon die kapot ging, hier kreeg ik netjes mijn geld voor terug omdat hij niet meer leverbaar was.

Beantwoorden

26 juni 2022 om 15:44
peterderooij Gebruiker

Ik heb wel regelmatig kritiek over de gebrekkige/foutieve specificaties e.d. die worden getoond maar de service van Ibood is uit eigen ervaringen uitstekend gebleken!

Beantwoorden

26 juni 2022 om 15:56
wsmal Gebruiker

Alleen de website is voor retourneren/service nog niet gemakkelijk. Alles zelf invullen en niet eenvoudigweg retoursturen of serviceverzoek doen is veel werk en opzoekwerk.

Beantwoorden

26 juni 2022 om 22:38
Moderator Paul Moderator

iBOOD is bezig om het contactformulier flink te verbeteren, omdat de werking daarvan nog wel eens voor onduidelijkheid zorgt. Overigens kan ook via Bestellingen & Service een serviceverzoek ingediend worden. Of neem via email of Whatsapp contact op met de klantenservice, dan helpen de medewerkers je graag.

Beantwoorden

26 juni 2022 om 16:51
doejan Gebruiker

Ik denk dat er een paar mollen tussen zitten…

Beantwoorden

26 juni 2022 om 22:47
pvdveer Gebruiker

denk het ook, tegenwoordig ook een eindeloze herhaling van dezelfde producten met bedenkelijk magere kortingen

Beantwoorden

26 juni 2022 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Dan heb je waarschijnlijk aardig wat goede aanbiedingen gemist met ‘vette’ kortingen. Zoals bijvoorbeeld de Philips anc hoofdtelefoon of meerdere Asus laptops.

Beantwoorden

26 juni 2022 om 17:13
karel1977 Gebruiker

Wordt dit ook discreet verzonden?

Beantwoorden

26 juni 2022 om 17:59
peterderooij Gebruiker

Geen idee. Maar het zit in een etui,  zie je niets aan behalve de naam .

Beantwoorden

26 juni 2022 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Het wordt in een standaard iBOOD pakketje verzonden. Daardoor is niet zichtbaar wat voor product je besteld hebt, maar wel te zien dat het pakket van iBOOD afkomstig is.

Het apparaat is overigens bestemd voor de spieren en niet voor erotische doeleinden, al kan dat misschien wel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.