2 december 2019 om 00:01
iBOOD

Sinner Wintersport

Sinner Wintersport
Veilig de piste op

Koning Winter is onderweg en dan begint het serieus te kriebelen om terug op te latten te gaan staan. First things first natuurlijk en op het gebied van wintersporten betekent dat voorbereiding. Gelukkig kan je hierbij rekenen op de hulp van Sinner!

2 december 2019 om 10:46
Niels_97 Gebruiker

Is de stoneham helm geschikt voor een groot formaat skibril?

2 december 2019 om 11:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag verwijs ik je naar het antwoord van LordOfTheBoard hieronder, dat antwoord is correct. :-)

2 december 2019 om 18:36
LordOfTheBoard Gebruiker

Alle huidige formaten van Sinner passen er sowieso op. Sluit ook keurig aan, aan de bovenkant. 
Toevallig afgelopen weekend de Stoneham en de Nauders bril ontvangen via ING Rentepunten. Alles past perfect! 

Wel was de prijs 30 euro meer dan hier, dus ING weer retour gestuurd en beide producten hier besteld ;-)

2 december 2019 om 18:59
Niels_97 Gebruiker

oke, ik heb namelijk de Apex skibril, recent via ibood gekocht, vandaar dat ik het vraag

2 december 2019 om 20:08
LordOfTheBoard Gebruiker

Die gaan zeker wel passen. Weet alleen niet hoe het boven aan de helm aansluit. Maar zo te zien moet dat aardig passen. Je moet naar de kromming kijken bovenaan de helm en de bril.

3 december 2019 om 10:13
Patries19xx Gebruiker

Bij de specificaties staat: Deze bril heeft een felblauw gekleurde spiegellens in categorie 3 en biedt 100% UV-bescherming.

maar op de afbeeldingen zijn het oranje lensen, welke kleur is het?

3 december 2019 om 10:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Patries19xx,

Je krijgt de lens zoals getoond in de afbeeldingen. Dit wordt ook aangepast in de tekst, bedankt voor je alertheid!

4 december 2019 om 10:35
Sethje Gebruiker

Zijn de lenzen van de mohawk volledig spiegelend? Of kun je de ogen van de drager nog zien?

4 december 2019 om 11:00

Bij alle Mohawks met een spiegellensen zijn de ogen niet/nauwelijks zichtbaar.
Bij de Mohawk met de gepolariseerde lens zijn de ogen lichtelijk zichtbaar, hangt er ook vanaf vanuit welke hoek je kijkt uiteraard.

6 december 2019 om 10:28
champb Gebruiker

Er zit dus 1 lens, een oranje slecht weer lens bij?

6 december 2019 om 13:44

Bij welke deal bedoel je precies, champb?

6 december 2019 om 14:16
robnisters Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
je verwijst naar een Uitverkochte deal
waar in theorie elke prijs aan geplakt kan worden omdat die toch niet besteld kan worden

7 december 2019 om 12:39
wim218 Gebruiker

Ik zou graag de helm Sinner Lost Trail Skihelm in het zwart bestellen maar kan dit niet aangeven?

Waar kan ik dit invullen?

7 december 2019 om 20:23
Moderator Paul Moderator

Het is niet zeker of er een keuze is tussen wit of zwart. Ik heb de vraag doorgezet naar iBOOD. Hopelijk kan ik je snel duidelijkheid geven over welke kleur(en) beschikbaar is/zijn.

Updated by: Paul
als je een bestelling plaatst, zul je een witte skihelm ontvangen, excuses voor de verwarring

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.