28 september 2022 om 00:00
iBOOD

Travelin' Outdoor Schoeisel

Travelin' Outdoor Schoeisel
De wereld aan je voeten.

Slecht weer bestaat niet, slechte schoeisel wel. Gelukkig heeft Travelin' voor ieder type weer de juiste schoeisel. En je scoort het natuurlijk hier!

30 september 2022 om 09:03
mrsipsma Gebruiker

Jammer dat de verzenddatum altijd zo ver weg is bij ibood. Het is en blijft een probleem voor mij waar ik elke keer weer tegenaan loop. Vaak leuke deals maar dan twee weken later pas de verzending. Dit kan ik helaas niet combineren met mijn werk.

Beantwoorden

1 oktober 2022 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mrsipsma,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de deals door de lange levertijd. Doordat iBOOD deals niet zelf op voorraad heeft, kunnen ze de deals scherper aanbieden, maar hierdoor is de levertijd wel wat langer.

Beantwoorden

30 september 2022 om 12:47
gr8w8 Gebruiker

Ik heb de Bregenz uit een vorige deal, maar heb wel een vraag: met leer als materiaal en dit type laars,  uiteraard moeten ze ingelopen worden. Alleen blijft het een de buitenzijde van de enkel te hard, een rand van de hak wil maar niet verbeteren. Hoe kan ik dat aanpakken?

Beantwoorden

1 oktober 2022 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gr8w8,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.