19 september 2022 om 00:01
iBOOD

Watersport

Watersport
Houd het cool!

Op het water moet jou dat wel gaan lukken. Hier vind je alles wat je daarvoor nodig hebt voor een supercool prijsje.

19 september 2022 om 09:22
gsroet Gebruiker

Ik mis bij alle sups het gewicht van het bord

Beantwoorden

19 september 2022 om 11:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gsroet,

Ik ga navragen of het gewicht toegevoegd kan worden.

Beantwoorden

19 september 2022 om 11:07
Ericvk.nl Gebruiker

Inmiddels al maand in reparatie. Lijmlaag rand was kapot/losgelaten. Onbegrijpelijk dat dat zo lang moet duren. Veel plezier er niet van kunnen hebben dus.

Beantwoorden

19 september 2022 om 12:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ericvk.nl,

Wat vervelend dat de reparatie al zo lang duurt. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice, zodat dit voor je uitgezocht kan worden. Ze zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

22 september 2022 om 20:58
Ericvk.nl Gebruiker

en het is alweer de 22e 20:55…… niets niets ontvangen. Triest hoor. Hele zomer in de steek gelaten door ibood en aquaparx. En ondertussen geen oplossing. Geef maar geld terug. Lol hebben we er precies 2x van gehad.

Beantwoorden

24 september 2022 om 07:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ericvk.nl,

Ik zie dat er op 23-09 een mail naar je gestuurd is, heb je deze wel ontvangen? Je bericht ga ik nogmaals doorgeven aan de klantenservice. Hopelijk wordt het nu snel opgelost.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.