19 september 2022 om 00:01
iBOOD

Tunturi Bodybuilding

Tunturi Bodybuilding
Bulken en gainen!

Nu wordt het tijd om écht stappen te maken en resultaten te zien. Alles moet perfect zijn en dat betekent dus niet alleen je voeding, maar ook je rust. Stress hoort daar niet bij.

Win dus tijd en bouw thuis je eigen gym. Zo kan je altijd je workouts doen, ook als je niet naar de gym kunt.

19 september 2022 om 16:32
lszwaan Gebruiker

Ik heb twee van deze Tunturi selectors een paar maanden terug, weliswaar via een andere site, voor min of meer dezelfde prijs aangeschaft. Het is heel degelijke apparatuur, en scheelt een heleboel ruimte. Ik kan ze wel aanbevelen.

Enige minpuntje is dat je moet dealen met de 2,5 kg stappen (daartussen zit niets). Dat kan met minder, maar dan moet je de 12,5 kg versie kopen en die staat hier niet tussen. Maar als je goed bezig gaat dan heb je misschien toch op termijn behoefte aan de 25kg versie.

Ik zou wel aanraden die standaard met wieltjes erbij te kopen, maar die zag ik ook al staan tussen de aanbiedingen. Dat maakt het (ook voor mogelijk andere mensen in je huishouden) makkelijk om de gewichten door de kamer heen te verplaatsen als er wat opgeruimd moet worden.

Beantwoorden

22 september 2022 om 09:33
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor het delen van je ervaringen lszwaan!

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:05
Oli4r Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.