4 augustus 2021 om 00:00
iBOOD

Mizuno Sportschoenen

Mizuno Sportschoenen
Alle ogen op Japan!

Want daar gebeurt het allemaal. Behalve alle medailles die er gewonnen worden, zien we ook het Japanse merk Mizuno veel voorbij komen. Aan de voeten van atleten, op tatami en in het zand. En dat is niet geheel toevallig. Mizuno is een merk van Olympisch niveau.

En voor een Olympisch gevoel trek jij ook Mizuno aan. Je scoort ze hier en vandaag.

5 augustus 2021 om 07:55
kire Gebruiker

Hi! Hebben de Mizuno schoenen uitneembare zooltjes? Ik gebruik steunzolen en wil die er graag in doen.

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 09:02
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen kire,

Dat zou ik voor de zekerheid moeten navragen. Is er een specifiek exemplaar waar je dat van weten wilt?

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 12:30
ViBer Gebruiker

Dag. Betreft de “algemene” aanbieding van Mizuno hardloopschoenen de Rider of de Inspire? Het maak nl nogal een verschil of je hardloopschoenen met neutrale of anti-pronatie zolen koopt. Ikzelf heb echt anti-pronatiezolen= Inspire nodig om blessures te voorkomen. De aanbieding van de inspire bieden jullie vanaf maat 44 aan. Ik heb maat 43.

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 12:53
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi ViBer,

De Inspire schoenen van Muzino bieden wij inderdaad vanaf maat 44. Maat 43 verkopen wij helaas niet op dit moment.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.