3 december 2019 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen Lifa Active Baselayer | Heren

Helly Hansen Baselayer

Een extra laagje tijdens het sporten kan je wel gebruiken als binnenkort officieel de winter begint.

Specificaties

Merk: Helly Hansen
Type: Lifa Active Baselayer
Voor: Heren

• Strak elastisch ondershirt
  • Voor perfecte vochtregulatie
  • Reguleert de warmte

Materiaal

• 100% Lifa® -vezel

Kenmerken

• Lichtgewicht materiaal
  • 2-laagse constructie
  • Platte naden
3 december 2019 om 07:38
gerbenspaans Gebruiker

Ibood,

I wil de baselayer in de kleur ‘Brown’ bestellen. Welke kleur moet ik selecteren in de selectiemenu? (‘Brown’ staat er niet bij)

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:02
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Gerben!

De brown (afbeelding) kwam inderdaad overeen met de ebony (keuzemenu)! We hebben het label in de afbeeldingen aangepast naar ebony.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:53
MBloemsma Gebruiker

Mooi shirt maar aan de foto’s met modellen te zien geen compressie-shirt lijkt mij….

Beantwoorden

3 december 2019 om 10:29
heleenprinsen Gebruiker

Er staat verzenddatum de 13e, waar komt t shirt vandaan? We hebben t voor de 19e nodig..

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:07
Moderator Mark Moderator

Hoi heleenprinsen,

Als hij de 13e verzonden wordt ga ik er wel vanuit dat hij voor de 19e bezorgd is :)

Beantwoorden

3 december 2019 om 19:46
Luc637 Gebruiker

Bijna alles wat ik vandaag in de flashverkoop zag wordt… niet naar België verzonden…. dus blijven wij in de kou staan, letterlijk en figuurlijk.

Mijn tegenzet is dat ik jullie app meteen verwijderd hebt wegens “onbereikbaarheid van héél veel artikelen” voor Belgen.

Dank U om mij, en eigenlijk alle Belgen, die trouwe klant bij jullie zijn, zo te behandelen.

Zeg nu zelf  “wat is de meerkost in verzendingskosten?”… ja een paar euro’!

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:16
Moderator Paul Moderator

Nou, nou.. niet meteen zo pruilen. Het klinkt alsof je per abuis de app op Nederland (NL) hebt ingesteld in plaats van op België (BE). Deze en vele andere deals zijn ook gewoon voor Belgische klanten beschikbaar.

NL
https://www.ibood.com/sports-outdoor-nl/nl/product-specs/55869/245929/helly-hansen-baselayer.html

BE
https://www.ibood.com/sports-outdoor-be/nl/product-specs/55869/245929/helly-hansen-baselayer.html

Edited by: Paul BE link gefixt

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:48
Luc637 Gebruiker

Nou nou… de Belgische link geeft hetzelfde aan hoor namelijk dit “Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland”…

Ik heb de link ook eens gekopieerd en apart in de browser van mijn android tablet geplakt… met als resultaat nog steeds hetzelfde…

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:52
Moderator Paul Moderator

Sorry Luc, dat ging inderdaad niet helemaal goed met de Belgische link. Ik heb het meteen hersteld.

Beantwoorden

3 december 2019 om 23:11
Luc637 Gebruiker

Ok, gelukt.

Beantwoorden

3 december 2019 om 23:47
Moderator Paul Moderator

Top! Fijn dat het nu toch gelukt is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.