6 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Falcon Dray Zwemshort

Falcon Dray Zwemshort

Nog geen zwemshort om deze zomer een duik te nemen? Wat je plannen ook mogen zijn, een zwemshort is essentieel. Vandaag bieden we zwembroeken van Falcon aan!

Specificaties

Merk: Falcon 
Type: Dray Zwemshort

• Sneldrogend materiaal
  • Elastische band
  • Met 2 steekzakken en 1 achterzak

Materiaal

• 95% Polyester
  • 5% Elastane
6 juni 2019 om 00:47
WiCo Gebruiker

Om dit een zwem-”short” te noemen gaat mij toch wat ver. Ik zou het liever een zwem-”long” willen noemen! Je kunt even goed een gewone lange broek aantrekken!

Beantwoorden

6 juni 2019 om 07:46
schrobbeler Gebruiker

U prefereert eerder de gele Dries Roelvink variant?

Beantwoorden

6 juni 2019 om 08:35
Globetrotter1 Gebruiker

Of de mankinie van Borat.

Beantwoorden

6 juni 2019 om 10:27
WiCo Gebruiker

Borat is weer het andere uiterste. Dries Roelvink ken ik niet, maar een gewone “Speedo” is voor mij nog steeds een zwembroek. Bermuda’s en van die andere kniebroeken vind ik idiote dingen en die zal ik ook nooit dragen.

Beantwoorden

6 juni 2019 om 10:57
schrobbeler Gebruiker

Niets “gewoon” aan een speedo wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. U kent Dries Roelvink niet? Ach, daar mist u totaal niets aan. Ik ken hem ook enkel van zijn belachelijke knalgele speedo, waar heel Nederland hem al om belachelijk heeft gemaakt…. Mocht u nieuwsgierig zijn geworden zou u hem kunnen Googlen in zijn gele speedo, doe dit alleen niet als u net heeft gegeten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.