4 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Travelin’ Moss Sandalen | Heren

Travelin’ Moss Sandalen

Ze zijn luchtig, comfortabel en bieden ruime ondersteuning voor de voetjes. Je bent gek als je deze sandalen niet meeneemt op vakantie!

Specificaties

Merk: Travelin’ 
Type: Moss sandalen
Voor: Heren

• Top voor de hete dagen
  • Slijtvast en comfortabel
  • Geen last van geurtjes

Materialen

• Buitenkant: PU-leer
  • Binnenkant: neopreen
  • Zool: rubber

Kenmerken

• Lichtgewicht, makkelijk mee te nemen en heerlijk om te dragen
  • Zacht voetbed: meegevend, comfortabel en goede demping onder de hiel 
  • Kuipvorm in de zool houdt je voet op zijn plaats 
  • Extra bovenlaag voor extra comfort
  • Verstelbare riempjes
4 juni 2019 om 08:48
StevenNijhuis Gebruiker

Geen gevormd voetbed, maar vlak?

Beantwoorden

4 juni 2019 om 09:08
Moderator Jelle Moderator

Hij heeft een zacht voetbed welke meegevend en comfortabel is. Onder de hiel zit goede demping. De zool is kuipvormig zodat je voet op zijn plaatst blijft.

Hij is dus zeker niet helemaal vlak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 juni 2019 om 10:31
oinkoink12 Gebruiker

39,95

Beantwoorden

4 juni 2019 om 11:55
My_Bood Gebruiker

Best bijzonder… via de link nu inderdaad 39,95 (+melding bijna uitverkocht) en ook als je nu via google zoekt zijn ineens alle adv. de prijs 39,95 ipv de eerdere 29,95 behalve de Travelin Sandaal ‘Volda’ die blijft wel 29,99 maar die is ook via iBood te krijgen.

Op mijn scherm zie ik toch ook nog de eerder gevonden 29,95 variant van de Sandaal maar als ik de pagina ververs wordt de prijs 39,95. Tja…

Beantwoorden

4 juni 2019 om 12:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Het is goed mogelijk dat hun systeem automatisch meeging met de prijs van iBOOD, maar dat ze dit achteraf weer aangepast hebben. Dat gebeurt wel vaker daar.

Beantwoorden

4 juni 2019 om 10:39
WiCo Gebruiker

Nou, ik ben dus gek, want ik neem zoiets echt niet mee op vakantie! Maar als iemand ze dan toch meeneemt, is het wel de bedoeling, dat je er een korte broek en donkere sokken bij draagt!

Beantwoorden

4 juni 2019 om 15:00
dr_max Gebruiker

Ik draag ze het liefst met witte sokken onder een terlenka pantalon ;-)

Maar alle gekheid op een stokje, niets verkoelt zo lekker in de zomer als blote voeten in sandalen.

Of het nu idioot staat of niet maakt me niks uit, het comfort is mij het belangrijkst.

Beantwoorden

4 juni 2019 om 22:43
IkHebErTwee Gebruiker

Geen grijs geruite sokken? Tot halverwege de knie?

Beantwoorden

4 juni 2019 om 23:19
dr_max Gebruiker

Je inspireert me! Ibood: graag de geruite sokken en drollenvangers in de aanbieding!

Beantwoorden

4 juni 2019 om 19:00
deschaker Gebruiker

Echt iets voor de vastgeroeste IT boys hier ;)

Beantwoorden

18 juni 2019 om 19:58
Berrie1970 Gebruiker

Helaas zijn afgelopen zaterdag de bruine i.p.v de zwarte geleverd. Op de doos stond wel ” black” vermeld. en heb hiervan  zaterdag de gevraagde foto’s gemaild. Wanneer kan ik terugkoppeling verwachten of de boel nog te ruilen is of dat ik gewoon moet retouren? Hoor het graag. Gr Berrie

Beantwoorden

22 juni 2019 om 10:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Berrie1970,

Wat vervelend dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen! Zou je via je account een serviceverzoek in kunnen dienen? Dat doe je door naar je bestelling te gaan en dan te klikken op er is iets mis. Daar kun je dan verkeerde levering selecteren en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.