6 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Regatta Malawi 2 Pop-Up Tent

Regatta Malawi 2 Pop-Up Tent

Ga jij de komende tijd de deur nog uit? Kamperen? Naar een festival of logeren onder de sterren in je eigen achtertuin met zoon- of dochterlief? Dan kun je deze tent goed gebruiken.

Specificaties

Merk: Regatta
Type: Malawi 2 pop-uptent
Garantie: 2 jaar op productiefouten

• Geschikt voor 2 personen
  • Eenvoudig en snel op te zetten
  • Hydrostatische zuil / Waterkolom*: 3000 mm/cm2

INFO

De hydrostatische zuil van materiaal zegt iets over de hoeveelheid (regen)water die het materiaal per vierkante cm aankan voordat het water tot het materiaal doordringt.

• Materiaal buitentent: Polyester
  • Hydrostatische zuil / Waterkolom*: 3000 mm/cm2
  • Stahoogte: 100 cm
  • Afmetingen: 220 x 120 x 90 cm (lxbxh)
6 mei 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

iBOOD, ik herken jullie website niet. Zit ik wel goed?

Jazeker. Geen paniek. Je zit nog steeds op je favoriete dagdealwebsite ;-)

We zijn alleen naar de kapper geweest en hebben een nieuw jasje laten aanmeten. En nu zijn we benieuwd wat jij ervan vindt. Klik dus snel hier (NederlandBelgië) en laat ons weten wat je van onze nieuwe outfit vindt!

Beantwoorden

6 mei 2019 om 07:57
Or Gebruiker

Hi, wat is het gewicht?

Beantwoorden

6 mei 2019 om 08:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Or,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

6 mei 2019 om 09:45
gjs Gebruiker

De Regatta site zelf geeft weinig uitsluitsel. Gelukkig heeft Bol wat meer informatie en reviews:

Productspecificaties

Algemeen
Merk Regatta EAN 5051513624394

Productinformatie
Product lengte 230 cm Product breedte 140 cm Stahoogte 100 cm Product hoogte 100 cm Aantal compartimenten 1 Product gewicht 2,5 kg Materiaal Polyester Kleur <Diverse> Waterkolom 3000 mm

Referentie: https://www.bol.com/nl/p/regatta-malawi-2-pop-up-tent-2-persoons-blauw/9200000045607609/?suggestionType=typedsearch&bltgh=tYOF7hdE3aaPIGM9bjlF-w.1.3.ProductTitle

Beantwoorden

6 mei 2019 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gjs,

We zijn het aan het navragen bij de leverancier. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de specificaties bij bol.com niet altijd even betrouwbaar zijn.

Beantwoorden

6 mei 2019 om 11:02
gjs Gebruiker
6 mei 2019 om 11:58
Moderator Niek Moderator

Wanneer het op meerdere sites wordt vermeld dan zal het vast en zeker kloppen! Het ging me met name om de informatie op bol. Die klopt regelmatig niet helemaal. Bedankt voor het zoeken in ieder geval!

We hebben zojuist het gewicht van 2,5 kg overigens ook bevestigd gekregen van de leverancier!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.