3 december 2019 om 00:01
iBOOD

Helly Hansen Winter

Helly Hansen Winter
Klaar voor de winter?

Een winterwandeling door het bos of een weekje op de latten gaan staan in de Alpen. Wat je plannen ook zijn, met deze Flash Sale van Helly Hansen ben je helemaal klaar voor de komst van Koning Winter!

(i) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

3 december 2019 om 10:30
ManuBlue80 Gebruiker

Ik vind dat push meldingen op je telefoon: Op=op helly Hansen gaat heel snel momenteel! naast erg irritant ook nog eens binnenkort niet meer mag of iBOOD moet aangeven dat het echt heel hard gaat of laatste stuks zijn! Ik ga de app om deze reden nu meteen verwijderen. Succes met je handel iBOOD!

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:36
Huki Gebruiker

Bij welke jassen zijn de bontkragen ook te verwijderen?

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

De bontkraag van de volgende jassen is te verwijderen:
Dubliner Parka
Svalbard Parka
Longyear 2 Parka

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:08
TdoubleU Gebruiker

Kan ik ergens de afmetingen van Swift handschoenen zien? De Helly Hansen site zelf laat het ook niet zien.
En zo niet, worden de verzendkosten terug vergoed als ik iets retourneer? Dan koop ik namelijk twee maten.

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:16

We hebben inmiddels een maattabel toegevoegd bij de handschoenen, zodat je de juiste maat kunt bepalen.

Indien producten niet goed zitten kun je ze retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen. De retourkosten zijn dan wel voor eigen rekening.

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:27
hutch21 Gebruiker

Is de jas Alpha 3.0 jas er in electric blue in kleine maten geweest? Ik houd deze nu al een ruime tijd in de gaten, maar maat S of M in electric blue lijkt standaard uitverkocht. Ben ik iedere keer te laat, of is deze er nooit bij?

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:21

Hi hutch21,

Ik durf geen uitspraken te doen over ‘altijd’ en ‘nooit’, maar in deze aanbieding hadden we de Electric Blue variant enkel in de maten L en XXL beschikbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.