23 april 2017 om 14:57
iBOOD

Regatta / Dare2B

Regatta / Dare2B
Actieve vakantie 

Waarom zou je je hele vakantie op een handdoekje liggen? Trek de bergen in, loop de Nijmeegse vierdaagse of doe een survivaltocht in de Ardennen. 

24 april 2017 om 09:14
dreski75 Gebruiker

Ik heb via de app een date2B Unveil windshell Jack besteld en hierbij een couponcode voor gratis verzending gebruikt. Helaas gaf de app foutmeldingen. Ik blijk wel betaald te hebben (Paypal afschrijving), maar zie geen bestelling in mijn account en ook heb ik geen bevestigingsmaik gehad. De couponcode is nu ‘gereserveerd’. Wat te doen?

24 april 2017 om 09:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie inderdaad ook geen bestelling staan en heb mijn collega gevraagd dit voor je na te kijken en hierover bij je terug te komen.

24 april 2017 om 11:42
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste dreski75,

De betaling is geregistreerd bij onze betalingsprovider, maar dit heeft (nog) niet geresulteerd in een bestelling in ons centrale systeem. Ik heb dit direct aangegeven bij onze financiële afdeling. Wanneer ik feedback van hun ontvang hierover breng ik je direct per e-mail hiervan op de hoogte.

Groeten,
Wessel

24 april 2017 om 13:43
dreski75 Gebruiker

Bedankt Wessel! Betekent dit dat ik nu geen bestelling meer hoef te doen en dit geregeld wordt (voordat het artikel/maat niet meer beschikbaar is)? Als ik nu namelijk probeer te bestellen dan is mijn couponcode voor gratis verzending niet meer beschikbaar.

Groet, André

25 april 2017 om 11:34
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste dreski75,

Je hoeft geen bestelling te plaatsen, je betaling is namelijk eerder vandaag omgezet naar een bestelling. Hier heb je als het goed is inmiddels een bevestiging van ontvangen per e-mail. De bestelling zal ook nu zichtbaar moeten zijn in je iBOOD-account.

Groeten,
Wessel

24 april 2017 om 10:27
digibot Gebruiker

Ik had net hetzelfde probleem als dreski75. Ook de Dare2B  Unveil windshell Jack besteld, betaald met Paypal, maar via de website. 
Net ook bericht gekregen van Paypal dat de betaling gelukt was, maar geen mail van iBood.

24 april 2017 om 10:28
digibot Gebruiker

Mijn bestelling zit nog in mijn winkelmandje

24 april 2017 om 10:53
digibot Gebruiker

Ondertussen wel bevestiging gekregen van iBood ;)

24 april 2017 om 12:44
Wintrow Gebruiker

Hoe breed is het smalste gedeelte van de tent? 180cm of eerder 150cm?

24 april 2017 om 12:47

Het breedste punt is 180 cm. Het smalste gedeelte zal inderdaad eerder richting de circa 150 cm lopen.

24 april 2017 om 14:04
sybers Gebruiker

geen enkele betalingsmethode lukt!!!!!

24 april 2017 om 14:23

Waar loop je tegenaan, sybers?

Ik wil je aanraden om de volgende zaken te proberen:
- Bestellen via onze app voor Android en iOS
- Uitloggen en opnieuw inloggen
- Een andere browser gebruiken
- Je cookies verwijderen

24 april 2017 om 16:01
schumif1 Gebruiker

Ik heb zojuist de tent proberen te bestellen. Geld is wel afgeschreven, maar zie hem niet staan bij mijn bestellingen. Lijkt dus zelfde probleem te zijn als de anderen hebben. Ik heb ook de couponcode voor gratis verzending gebruikt. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening (betaald via iDeal).

Graag verneem ik of ik nog verdere stappen moet ondernemen of extra info moet doorgeven via persoonlijk bericht (omschrijving bij iDeal betaling bijvoorbeeld, deze deel ik liever niet op een openbaar forum)

24 april 2017 om 16:04
schumif1 Gebruiker

Aanvulling: Inmiddels wel via mail bevestiging gekregen. Bestelling staat echter nog niet bij bestellingen op de website

24 april 2017 om 16:05
schumif1 Gebruiker

2e aanvulling: Inmiddels staat het er ook op de website bij. Mijn vraag kan dus als automatisch opgelost worden beschouwd!

24 april 2017 om 16:17

Goed om te horen dat hij automatisch is opgelost! :-) Veel plezier met je tent.

8 mei 2017 om 14:45
daveweb Gebruiker

Ik heb mijn Jacket binnen, alleen de kleur is afwijkend dan wat jullie hebben aangeboden. Op de afbeelding staan 2 kleuren blauw licht en donkder, terwijl de mijne alleen lichtblauw is. Is dit nog te ruilen?

9 mei 2017 om 12:52
Moderator Dees Moderator

Hallo daveweb, 
Vervelend dat de kleur niet klopt met wat er werd aangeboden.

Zou je een serviceverzoek willen indienen bij de klantenservice?
Helaas gaat ruilen niet lukken.

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.