20 april 2017 om 00:00
iBOOD

Outdoor Essentials

Outdoor Essentials
Ik ga op reis en neem mee…

Een goede voorbereiding is alles en daar weten wij bij iBOOD alles van. Ook als je gaat reizen of kamperen, dien je op elke situatie voorbereid te zijn. Een lege batterij? Powerbank! Dorst? Een drinkrugzak! Of je nu op citytrip gaat, een week gaat kamperen of een dagje de bergen intrekt: met deze outdoor essentials zul je nooit voor verrassingen komen te staan!

20 april 2017 om 08:30
Alaric001 Gebruiker

De afmeting van de handdoek Terre Sports Towel Large klopt niet.

Volgens meerder sites is deze geen 160 x 60 maar 120 x 60, scheelt een beetje..

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

We gaan dit voor je nakijken!

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:06

De leverancier heeft zojuist de afmetingen 120 x 60 bevestigd. We hebben dit direct aangepast.

Dank voor je alertheid.

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:06
Bonzaikris Gebruiker

Is de filter van camelback drinkfles met filter goed genoeg voor bv het water in thailand te filteren? (leidingwater?)

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:07
Bonzaikris Gebruiker

of gewoon water :D

Beantwoorden

21 april 2017 om 06:17
nobnob Gebruiker

Dan heb je meer nodig dan dit:
https://www.wereldreis.net/reistips/gezondheid-op-reis/water-op-reis/waterfilters/

Water kopen in Thailand is spotgoedkoop overigens.

Beantwoorden

21 april 2017 om 23:40
Bonzaikris Gebruiker

Bedankt! :)

Beantwoorden

21 april 2017 om 15:03
supersnail Gebruiker

Kan ik nog artikelen aan mijn bestaande bestelling van outdoor artikelen kan toevoegen, zonder dat ik nog eens verzendingskosten moet betalen?

Beantwoorden

21 april 2017 om 15:07

Dit is helaas niet mogelijk.

Indien de andere producten nog online staan kun je wel een geheel nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens je eerste bestelling annuleren.

Beantwoorden

21 april 2017 om 16:46
cumme Gebruiker

Hoe lang moet die Rubytec Niihau Oplader | Zonne-energie | 4000 mAh in de zon liggen om opgeladen te zijn ?

Beantwoorden

21 april 2017 om 16:54

Deze vraag ga ik even doorzetten.

Beantwoorden

21 april 2017 om 21:05
peetpp Gebruiker

gezien de beperkte grootte van de zonnecel valt dat erg tegen, heb er vroeger ook zo eentje gehad, bovendien is de combinatie zonnecel met ion accu niet erg geslaagd, ion batterijen kunnen niet zo goed tegen warmte

Beantwoorden

24 april 2017 om 09:38

Bij alle solar chargers duurt dat erg lang, een dag in  de zon is nog niet vol. Via de zon opladen is bedoeld voor nood, zodat je toch nog iets kan als het noodzakelijk is. Dat geldt voor alle solar chargers. Deze mogelijkheid is er dus naast het opladen via lichtnet.

Beantwoorden

21 april 2017 om 17:05
davevdberg Gebruiker

Hoe lang behoudt de Rubytec 10000mah zijn power nadat hij is opgeladen?

Beantwoorden

22 april 2017 om 10:35
herrvonkol Gebruiker

Is de rugzak fourteener 20 geen camelbag aventura 18 3l? Dit lijkt me een verkeerde beschrijving of een verkeerde foto.

Beantwoorden

22 april 2017 om 10:36
herrvonkol Gebruiker

Wil hem wel kopen maar zou graag weten wat het wordt

Beantwoorden

22 april 2017 om 20:57
Tha Masternoop Gebruiker

Is het nou een Octane of een fourteener?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.