19 april 2017 om 00:00
iBOOD

Merrell Schoenen & Sandalen

Merrell Schoenen & Sandalen
De wijde wereld in

De zon laat zich eindelijk weer zien en de natuur leeft weer op. Tijd om eropuit te trekken! En wat is er voor een fijne lentewandeling nu belangrijker dan degelijke schoenen of sandalen? Nou, okee, misschien het weer, maar jullie snappen wat we bedoelen: tijd voor nieuw schoeisel.

In deze Flash Sale tref je zowel wandelschoenen als sandalen aan, dus welke omgeving je ook wil verkennen, met deze aanbiedingen moet dat goedkomen.

20 april 2017 om 14:10
lisannevanhoorn Gebruiker

Weten jullie hoe de schoen valt? Heb zelf maat 40 maar een brede voet

Beantwoorden

21 april 2017 om 11:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben van Merell de volgende informatie ontvangen over de aangeboden producten:

De sandalen vallen iets groter uit
De herenschoenen vallen iets kleiner uit
De damesschoenen vallen op de maat

Beantwoorden

21 april 2017 om 08:33
bertdewaard Gebruiker

Bij een eerdere actie van Merell bij Ibood werd er gewaarschuwd voor de maatvoering, ik heb altijd maat 41, op advies van veel forum deelnemers bestelde ik twee maten groter, dus 43 en die passen perfect!

Weet niet of dat nog steeds geldt en voor alle modellen, maar pas op dus.

Beantwoorden

21 april 2017 om 13:56
XnicoleX Gebruiker

Heb zojuist in de winkel merrell dames gepast en heb normaal 39.5 of 40. Kon nu gewoon maat 6+=40 aan.

Beantwoorden

30 april 2017 om 08:51
Tk421 Gebruiker

Maatje 44 van Merrell past altijd prima. Normaal heb ik 43 of 44.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.