19 april 2017 om 00:00
iBOOD

Zak- en Hoofdlampen

Zak- en Hoofdlampen
Handig tijdens kamperen en ook thuis

Het buitenseizoen staat weer voor de deur en dat is de tijd van het jaar dat we er weer met z’n allen op uit trekken. De paden op en de lanen in, en ach waarom ook niet: lekker met een tentje kamperen op een willekeurige plek of lekker genieten op een festival. Kortom: plekken waar het ook heel erg donker kan zijn! Dus als je plannen hebt: een zak- of hoofdlamp in je bagage kan een heel erg aangename aanvulling zijn! En laten we deze nou net in de aanbieding hebben in deze Flash Sale! :-)

19 april 2017 om 09:27
izci Gebruiker

Het laatst een XGLOW R4 gekocht. Het werkte niet. Fabrikant meerdere keren gemaild. Ze hebben niet eens terug gereageerd. Ik raad het niemand aan.

Beantwoorden

19 april 2017 om 09:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vervelend om te horen dat dit nog niet is opgelost. Ik ga mijn collega vragen om dit vanuit iBOOD voor je op te pakken.

Beantwoorden

19 april 2017 om 10:20
izci Gebruiker

Heb gisteren wel het geld teruggestort gekregen van Ibood. Maar XGLOW is als bedrijf en merk waardeloos blijkbaar.

Beantwoorden

19 april 2017 om 14:53
Troetelbeer Gebruiker

Ik heb met de hunt ook die R4 aangeschaft. Ik kreeg em DoA binnen en de verpakking bleek al eerder geopend te zijn. Ik heb vervolgens DoA gemeld en netjes mn geld terug gekregen.

In mijn geval was het dat de batterij wel opgeladen werd maar de lamp verder niets deed. Beetje prul.

Ik heb daarnaast ook de headlight voor mijn vrouw en die is daar dan wel over tevreden. Lekker fel, redelijk comfortabel.

Beantwoorden

19 april 2017 om 22:13
josabbe Gebruiker

Die hoofdlamp van Zeuss is een aanrader, b.v. voor het joggen op winteravonden. Gebruiken mijn vrouw en ik tot grote tevredenheid.

Beantwoorden

20 april 2017 om 06:20
henryned Gebruiker

Met de hunt deze lamp ook gekocht. Werd keurig geleverd maar werkte dus niet. Heb over en weer gemaild met ibood omdat ik een nieuwe “werkende” wilde. Kreeg vervolgens alleen een mail terug dat ik mijn geld terug kreeg? Heb ik inderdaad snel teruggekregen maar ik vind het wel raar dat ze nu, 3 weken na de hunt, weer verkocht worden. Tevens was ik mijn gratis verzendkosten code ook kwijt omdat ik natuurlijk alleen het door mij betaalde bedrag terug kreeg. Een beetje jammer dus.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:14

Het is inderdaad vervelend dat de lamp niet werkte. Omdat wij geen voorraad houden, is het sturen van een vervangend exemplaar in de meeste gevallen geen optie. Dat hij nu nog eens voorbij komt is dan natuurlijk extra zuur. Het enige wat ik voor nu kan adviseren is om hem opnieuw te bestellen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 08:02
scotwen Gebruiker

Heeft 5 seconden gewerkt. Daarna niets meer. Eigenlijk dus DOA. Moet nog wel officieel melden aan Ibood. Ben dus niet de enigste.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:11

Dat is balen! Dan raad ik je inderdaad aan om hem via een serviceverzoek als DOA aan te melden.

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:10
JasperP97 Gebruiker

Heb zelf ook een xglow zaklamp, maar bij mij werkt de knop niet voor de stand te veranderen. Heb een serviceverzoek gedaan bij ibood maar heb al 3 weken niets gehoord. Heb ook gemaild naar de fabrikant zelf en hier krijg ik ook geen gehoor. Niet zo een goed ervaring dus en dat ibood mij ook niets laat weten kan ook niet vind ik!

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:09
Moderator Paul Moderator

Hallo Jasper,

Erg vervelend dat je van beide partijen geen reactie krijgt. Ik zal de klantenservice attenderen op jouw openstaande serviceverzoek, zodat het alsnog opgelost kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:58
petertjo Gebruiker

Zit bij de F1 lamp de batterijen er wel of niet bij?

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:04
petertjo Gebruiker

Bij specificaties staat eerst : Battery Type:

2×18650 / 3xAA, dan onderop : Battery Type:

18650 / CR123

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:17
Moderator Paul Moderator

Excuses voor de verwarring. De XGlow F1 werkt op 1 batterij type 18650 of 2 batterijen type CR123. Deze worden niet meegeleverd.
http://xglow.com/content/f1

Beantwoorden

20 april 2017 om 21:40
maikelbeerkens Gebruiker

Ik heb inmiddels een aardige collectie oude R1 ( 6 jaar oud), nieuwe R1 en R7. Maar ze werken alle 3 nog perfect. Echt ideaal deze zaklampen dat je ze gewoon weer kan opladen

Beantwoorden

21 april 2017 om 07:00
wbree Gebruiker

IK heb niet zo lang geleden ook de Glow R4 aangeschaft. Ga vandaag gelijk even kijken of die het überhaupt el doet. Was daar nog niet aan toe gekomen.

Beantwoorden

21 april 2017 om 22:52
wbree Gebruiker

Lijkt toch allemaal goed te werken. Vond hem wel wat groter dan ik had verwacht, maar voelt degelijk aan.

Beantwoorden

21 april 2017 om 07:29
AGTon Gebruiker

Tijdje geleden xglow h6 hoofdlamp besteld (2x) jaren daarvoor ook twee zaklampen van xglow. Werkt allemaal perfect. Afgelopen zomer meegenomen het oerwoud in en was er enorm tevreden mee.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.