Staan op een LEGO-steentje vergeet je je leven niet. Al is het alleen al door het litteken onder je voet. Opruimen dus die handel! En de rest? Die boen je brandschoon met één van de kekke doeken in deze Flash Sale.
Is het antwoord nog relevant? Ik kan het voor je navragen, maar het product is inmiddels al uitverkocht.
Wat is de hoogte van de v-tack robotstofzuiger?
Goedemorgen iamfreaky,
Volgens de website van de fabrikant heeft deze de volgende afmetingen: 327.66 x 327.66 x 73.66 mm
afmetingen
LEGO Opbergrek | 3 Lades?
34.5 x 37.5 x 32.5 cm
Ik wil meerdere opbergboxen bestellen van Lego in verschillende kleuren. Telkens ik een andere kleur toevoeg aan mijn winkelwagen, wordt de vorige kleur vervangen. Ik kan er dus maar één bestellen. Is dit normaal?
Hoi Legoboy,
Per soort box hoor je 4 stuks te kunnen bestellen. Zodra je de 5e toevoegt wordt een andere verwijderd óf wordt de 5e niet toegevoegd.
Mocht je niet zoveel opbergboxen in je winkelwagentje gestopt hebben, dan raad ik aan even je winkelwagentje te legen en jouw cookies te verwijderen, om het daarna nogmaals te proberen. Een andere optie is om het via onze mobiele app óf juist via onze website te proberen.
Ga dit hier even posten.. Want kick(start) werkt niet op de app. Wel via URL.
Hi Hatjhoe,
We ervaren inderdaad nog wat probleempjes, we werken hier hard aan. Sorry voor het ongemak!
Dag, kan je ook langharige tapijten stofzuigen met deze Bosch BGS7PRO1?
Hoi dordev,
Ja, dat is zeker mogelijk.
https://www.bol.com/nl/p/lego-4004-storage-brick-opbergbox-kunststof-lichtblauw/9200000081375736/ goedkoper (als je verzending berekend)
PAS OP met de Rowenta compact XXL stofzuiger, je kan de filters ervan niet meer kopen las ik in een review op de website van de consumentenbond en das knap onhandig!!! Desondanks was ie wel beste koop volgens de test…
Hoi pippe31,
Hier gaat de filterset ZR005901 in. Deze is nog bij meerdere webshops gewoon te verkrijgen.
Welke variant krijg je bij 4x Fleuril Wasmiddel ?
Hoi RoelRoel,
Het is nu mogelijk om een keuze te maken! Sorry voor het ongemak.
Inventum Torenventilator VTO812WA, Hoeveel DB is het geluid?
Hoi C50,
Geluidsniveau (min – max): 52 – 62 dB
https://www.blokker.nl/tefal-stoomgenerator-express-anti-calc-sv8052—blauw/1894803.html
precies niet zo’n goede actie?
Bij Blokker is het product uitverkocht. Dan toch maar via iBOOD scoren?
Wat ontzettend jammer, dat ik die keukentrolley heb gemist. Kijk je even een keer een dag niet op IBOOD. grrrrrr……. ;)
groetjessss
Zal je altijd zien he :)
Hopelijk voor jou komt hij nog eens langs!
Heb vraag over de Rowenta R07353EA. Ik kan hierover weinig terugvinden op internet. Betreft het een gangbaar model en zijn stofzakken gemakkelijk te krijgen? En wat is het gewicht van deze stofzuiger?
Goedemorgen Ruud1966,
Ik kan dat type hier niet eens terugvinden! Heb je voor mij een link naar de deal?
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Ruud1966. Welk type stofzuigerzak gebruikt deze stofzuiger?
Vraagje bij 4x Fleuril Wasmiddel 2,76 L
Hier kies je in net menu voor Renew of Care.
Krijg je bij Renew nou de zwarte of de rode flacons? In jullie omschrijving worden alle drie de soorten beschreven (2 soorten Renew en 1 Care) maar in het keuzemenu staat alleen ‘Renew’ en dat zijn zowel de rode als zwarte flacons.
Goedemorgen Ozzy,
Care = gouden fles
Renew = zwarte fles
De afbeelding van de rode fles zal er tussenuit gehaald worden.
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Beste moderator,
Op 1 januari heb ik robijn extra wit besteld (en betaald). Bericht van iBood gekregen dat de bestelling is ontvangen. Ik had meerdere goederen gekocht. Niet gekozen voor gedeelde levering, i.v.m. de extra kosten voor gesplitste levering. Krijg ik eergisteren bericht dat het product is uitverkocht, terwijl het daags ervoor nog werd aangeboden. Er is/was dus reeds sprake van een geldige overeenkomst. Beste iBood, ik vraag dan ook nakoming van de overeenkomst, niet restitutie van het aankoopbedrag.
Met vriendelijke groet,
FL
Dat zal je rechtstreeks met de klantenservice moeten bespreken. Als er nog geen email contact is, kun je een bericht sturen naar customerservice@ibood.nl
Let op dat je niet kunt reageren op een geautomatiseerd bericht.
Zijn er misschien meer specificaties en/of een typenummer van de Moss geurdispenser ?