11 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Kokkerellen

Kokkerellen
Alles voor een prikkie!

In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 januari 2021 om 00:23
danielwebb Gebruiker

Opgelet! De Buccan pannen hebben GEEN emaillelaag aan de binnenkant. Dit is aan bij bevestigd door hun eigen klantenservice nadat ik 2 van hun pannen in december bestelde, ondanks dat ze dit wel op hun website en de doos zeggen. Matige kwaliteit, wees gewaarschuwd. Ik heb dit trouwens ook al aan iBood gemeld. Vreemd dat Buccan producten nog steeds verkocht worden op deze website…

Beantwoorden

12 januari 2021 om 14:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi danielwebb,

Graag verwijs ik je naar onderstaande toelichting van de fabrikant:

Zowel de binnen- als buitenzijde zijn emaille, de kleurversies hebben glans emaille en de zwarte versie is mat. Allen zijn van binnen voorzien van mat emaille. Dit fungeert inderdaad ook als anti aanbak laag. Voor de klantenservice was hier helaas ook onduidelijkheid over, wat destijds gecommuniceerd is.

Omdat het gietijzeren producten zijn hebben ze wat meer zorg nodig dan bij voorbeeld een RVS pan, of keramiek. 

Beantwoorden

13 januari 2021 om 00:11
danielwebb Gebruiker

Hallo Bas,

Bedankt voor de toelichting. De klantenservice was inderdaad waardeloos. Er werd echter niet gecommuniceerd dat er onduidelijkheid was. Er werd alleen gezegd: “De binnenkant heeft een ander soort coating.”

Ik had 2 kleur pannen gekocht, trouwens. Ovenschalen uit dezelfde lijn. Ik kan je verzekeren dat de binnenkant geen emaillelaag had. Hoe dan ook, ze zijn al onderweg terug naar jullie.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 05:11
elmahraoui Gebruiker

Lagostina easy up pressure cooker: op de foto’s zijn 2 modellen te zien, verschil zit in de handvaten. Over welke gaat het hier? Met of zonder chrome rand? Dankje!

Beantwoorden

11 januari 2021 om 08:55
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen elmahraoui,

Het gaat om het model met de zwarte handvatten.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 07:38
SharkG Gebruiker

Mooie deal. Tefal Flagship Waterkoker is niet 1,5 maar 1,7 liter en de oorspronkelijke naam is Tefal Smart’N Light KO8508 Safe To Touch waterkoker.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 08:57
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen SharkG,

Het type staat er wel juist bij, maar ik zal even doorgeven dat de inhoudsmaat anders is. Bedankt voor je oplettendheid!

Beantwoorden

11 januari 2021 om 08:22
Rocky100 Gebruiker

de lagostina convivia braadpannen komlen deze met keramische anit aanbaklaag of is dit nog wat anders.  Bij Bol.com staat keramisch maar vind er voor de rest niet veel van terug.?.?.?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:00

Hoi Rocky100,

De Lagostina Convivia koekenpannen hebben een geanodiseerde anti-aanbaklaag. De Lagostina Convivia kookpannen hebben geen anti-aanbaklaag.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 12:39
Lampjel Gebruiker

Hoi, ik had deze nog in mijn winkelwagen en was nog meer aan het kopen. Toen ik wilde betalen was deze uitverkocht, krijg ik daar geen melding van? Of is er een tijdslimiet voor dingen die ik in de winkelwagen heb

Beantwoorden

11 januari 2021 om 12:47

Hoi Lampjel,

Aye, dat is (zacht gezegd) balen!

We reserveren producten pas voor je zodra je in de betaalomgeving van je bank bent. Zo voorkomen we dat klanten producten “vast houden” en uiteindelijk niet kopen, waardoor anderen de deals onnodig mislopen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 13:14
iboodkopen Gebruiker

Klopt het dat Mepra Ilios Kirke 24 is uitverkocht? Dat staat er niet bij maar ik kan de set niet kiezen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 13:55

Hoi iboodkopen,

In deze opruiming is deze set inderdaad niet beschikbaar.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 14:21
k_s Gebruiker

Dear sir,

My question is about Lagostine Pressure Cooker| 5 liter. This one is working on induction? (Following specification from your site, I did not find any info.)

Thank you!

gr,

Beantwoorden

11 januari 2021 om 16:02

Hi k_s,

It’s compatibel with induction.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 15:40
k_s Gebruiker

thank you.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 14:27
k_s Gebruiker

Dear

What type of Lagostina is? (Domina, Novia, Mia)

gr,

Beantwoorden

11 januari 2021 om 16:00

Hi k_s,

The pressure cooker is the Lagoeasyup Natura.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 15:41
k_s Gebruiker

I put the order. Thank you.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 09:25
Ruudpol Gebruiker

inzake

Tefal Wokpan Ø28 cm”

Beste, bij deze pan staat nergens vermeld of deze geschikt is voor inductie, kan je dit aub verduidelijken?

mvg

Beantwoorden

12 januari 2021 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ruudpol,

Hij is ook geschikt voor inductie.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 13:44
Dreburwar Gebruiker

Goedemiddag!

Bij Tefal loopt nu een Cashbackactie. (waaronder dus ook voor de Tefal Masterchef Grande). (zie: https://www.tefal.nl/acties/cashback)
Als ik bij Ibood de Masterchef Grande koop, heb ik dan ook nog recht op de cashback?

Groetjes

Beantwoorden

12 januari 2021 om 13:47

Hoi Dreburwar,

Wij doen niet mee met deze cashback actie.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 18:40
pedronassi Gebruiker

Kun je ook aanspraak maken op de cashback actie bij de tefal keukenmachine?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 23:34
Moderator Paul Moderator

Nee, helaas niet.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 10:00
alfa.gtv6 Gebruiker

Lagostine Pressure Cooker| 5 liter    graag bevestiging of brukbaar is op inductievuur. Specificaties info geeft geen informatie hierover . als je 2 besteld, 1 x verzendingkosten?
Met dank Herman

Beantwoorden

14 januari 2021 om 10:49

Hoi Herman,

Deze is ook geschikt voor inductie.

Als je er twee bestelt betaal je eenmaal verzendkosten. Deze stijgen wel naar € 8,95, dit komt door het totale gewicht van deze bestelling.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.